slide3_img

Innowacyjna nauka języka!

MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć licencjonowanych szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży wchodząca w skład Grupy PWN. W obrębie sieci szkół funkcjonują dwie marki: MAŁA LINGUA identyfikująca autorską metodę dla dzieci w wieku 3-12, oraz LINGUA TEENS SPACE stanowiąca autorski program nauczania dla młodzieży w przedziale wiekowym 13-18 lat. Główna siedziba i centralna jednostka Sieci znajduje się w Warszawie, na ul. Gottlieba Daimlera 2. W całej Polsce istnieje już prawie 200 oddziałów filii MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE, a sieć cały czas się rozrasta – w ramach współpracy na zasadzie franczyzy wciąż powstają nowe jednostki w różnych częściach kraju. Poszukujemy partnerów zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych ośrodkach.

lingua-bg

Where knowledge and fun meet halfway.

Szkoły MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE oferują grupowe i indywidualne kursy języków: angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego, włoskiego, niemieckiego, rosyjskiego i japońskiego, z zastosowaniem autorskiej metody, wyróżnionej przez MEN i Komisję Europejską do spraw wielojęzyczności. Sieć otrzymała także tytuł Miejsca Odkrywania Talentów, czego wyrazem jest całoroczny projekt dydaktyczny MAŁA LINGUA DRAMA PROJECT, finalizowany przedstawieniem, w którym dzieci prezentują swoje talenty oraz zdobyte w ciągu roku umiejętności językowe.

ml_image
malalingua_banner

Jak działamy?

Metoda

3 do 12 lat. Oparta jest na autorskim motywie Rodzinie Blabbersów z Livendell – magicznej krainy, mieszczącej się w innym, kosmicznym wymiarze.

Założenie

Na zajęciach wykorzystujących teatralizację z fabułą związaną z przygodami Blabbersów oraz umuzykalnienie, nasi uczniowie uczą się używać pełnych struktur zdaniowych, przygotowują się do komunikacji w naturalnym środowisku językowym oraz rozwijają umiejętności „small talk”. Proces zapominania poznanych dotąd zasobów językowych podlega znacznemu ograniczeniu poprzez stały i konsekwentny system powtórzeń, co w efekcie determinuje mierzalny postęp językowy.

Cele dydaktyczne

Bajkowy kontekst zajęć osadzony w aspekcie barwnych przygód Blabbersów oraz wykorzystanie wielu wspaniałych autorskich pomocy naukowych i materiałów dydaktycznych oddziałuje na dziecięcą wyobraźnię oraz pozwala wszystkimi zmysłami zanurzyć się w języku. Poprzez muzykę, rytm, rym, obrazy, dotyk, uczucia i działania nasi uczniowie w naturalny sposób przyswajają nie tylko wiedzę językową, ale także niezbędne umiejętności komunikacyjne, tak ważne w procesie nauki języka obcego. Cele ogólnorozwojowe, jakie zakłada metoda MAŁA LINGUA to zdobywanie przez dzieci wiedzy o świecie, rozwijanie pojęcia multikulturowości, zdolności interpersonalnych, umiejętności autoprezentacji oraz inspirowanie podróżami.

Nauczanie projektowe

Nauczanie w szkole MAŁA LINGUA ma charakter projektowy. W jego toku staramy się uwzględnić i jak najlepiej wykorzystać Inteligencje Wielorakie (wg teorii Howarda Gardnera), czyli indywidualne predyspozycje, zdolnościu i mocne strony dzieci, tak, aby mogły sprawdzić się w swoich dziedzinach, a uczestnictwo w zajęciach było dla nich motywujące. Nauka metodą projektu w MAyŁA LINGUA ma na celu wprowadzanie na zajęciach językowych wiedzy o krajach świata. Dzieci poznają inne kultury, muzykę, zwyczaje, potrawy innych narodowości.

Teatralizacja zajęć

W osiąganiu skuteczności metody MAŁA LINGUA w nauczaniu dzieci do 9 roku życia podstawową rolę odgrywa DRAMA – forma teatru na zajęciach, z głęboko rozwiniętą fabułą – każda lekcja to inny odcinek z życia i przygód naszej Baśniowej Rodziny. Nasi uczniowie wiedzą, że stolica Livendell to Livendeloa, kochają Wróżkę Inez, zachwycają się obrazami Wujka Jonathana, uwielbiają, gdy Lopez zaprasza je do odkrywania ziemskiego świata. Dzięki zróżnicowaniu stosowanych technik pracy na zajęciach i różnorodności tematyki zajęć (fabuła na zajęciach), dzieci są zaangażowane w przejmowanie ról Blabbersów i w ten sposób chętnie ćwiczą wprowadzane struktury językowe. Dla grupy wiekowej 10 -12 lat baśniowy motyw rodziny Blabbersów zastąpiliśmy motywem SPACE!

Umuzykalnienie

Poprzez zastosowanie drylu językowego, rymowanek, chantów i melodyjnych piosenek w realizacji metody MAŁA LINGUA rozwijamy zarówno muzykalność dzieci, jak i ich zdolności językowe. Na każdej lekcji rozśpiewane dzieci podświadomie chłoną struktury pełnozdaniowe. Piosenkom i chantom towarzyszom ćwiczenia, które dzieci wykonują w pięknie ilustrowanej książce.

Kliknij i zobacz terminy oraz ceny zajęć

POBIERZ CENNIK Z TERMINAMI ZAJĘĆ